Konteyner Çözümleri - AKTiM KONTEYNER

Yaklaşık 25 yıldır sektör içinde aktif rol alan ekibimiz, Aktim Konteyner Hizmetleri Ltd.Şti. Unvanı altında nitelikli, profesyonel ve teknolojik alt yapısıyla hizmet vermektedir. Bu alanda konteyner satışı, kiralama hizmetleri dışında tasarım, üretim ve projelendirmeye kadar fark yaratan çözümler üretmektedir.

Konteyner Çözümleri - AKTiM KONTEYNER


Aktim Konteyner ürettiği projelerde detaylara gösterdiği özen, iş disiplini, kalite ve teslim hızı ile her zaman müşteri memnuniyetinin olmazsa olmaz ama yetersiz bir kriter olduğu inancı ile çalışır.
Yepyeni bir profil ve kurumsal kimliğe kavuşan şirketimiz, kurulduğu ilk yıllardan itibaren ürettiği nitelikli projelerde adından söz ettirmeyi başarmıştır.

Aktim Konteyner, güçlü temellere ve üstün tecrübelere sahip bir şirkettir. Profesyonel ve dinamik ekibi, sektör ihtiyaçlarını analiz etme ve uygulama konusunda tam nitelikli ve donanımlıdır. Aktim Konteyner markasının arkasında yatan güç, kurumsallığı ve heyecanını her geçen gün yenileyen genç ve dinamik ekibidir.

Konteyner çözümlerinde binlerce projeye imza atan şirketimiz satış, kiralama, üretim, uygulama ve tasarım çalışmalarıyla her alanda hizmet vermeye tam yeterlidir.

Standart ve ISO Yük Konteyner modellerinden, barınma amaçlı tercih edilen şantiye konteyner çeşitlerine kadar çok geniş bir yelpazede sıfır ya da 2.el konteyner tedariki sunan firmamız, özel amaçlı konteyner ihtiyaçlarına da tam çözüm üretmektedir. 

Yük konteyner türleri içinde 20’ , 40’ yada ihtiyacınıza göre reefer (soğutuculu) open top, open side, flat rack, modifiyeli ya da modifiyesiz ISO standartlarında konteyner çeşitlerini depolarında hazır olarak bulundururak taleplere anında cevap verir. 

Sunduğu hizmetler  ile konteyner ürünlere alternatif bir anlam katan Aktim Konteyner, uyguladığı projelerde bunu sonuna kadar yansıtmaktadır.

Bugün yüksek teknolojik imkânları ve yılların tecrübesini harmanlayarak üstün hizmetler sunan şirketimiz, sektör içindeki yerini her geçen gün daha da güçlü hale getirmektedir.

Aktim Konteyner, yönetim anlayışı olarak sıcak ve güven algısının yüksek olduğu bağlar kurmak için çalışır. Bu anlamda profesyonel hizmet anlayışını, güven veren ayrıcalıkları ile birleştirmeyi şirket kültürünün bir parçası olarak öne çıkarmayı çok önemser.

Sektör içinde teknolojiyi sürekli takip ederek mükemmel bir altyapı ile günümüz koşullarına duyarlı, rahatlığın ve konforun sınırsızca hissedildiği uygulamalar üretmek, Aktim Konteyner için bir standarttır.

Tasarım, Üretim, pazarlama, satış, teslim ve teslim sonrası verilen tüm sözler profesyonel hizmet anlayışımızın bir parçasıdır.

Çağdaş ve modern çalışma detayları Aktim Konteyner’ın sektör içinde damgasını vurduğu birçok projede izlerini taşımaktadır.

Sizleri de memnun müşterilerimizle dolu ailemizin bir parçası olarak görmekten mutluluk duyarız.

http://www.aktim.com.tr/

1 yorum:

Yorum Yapmak İçin Tıkla yorum
10 Şubat 2017 05:27 ×

Konu Güncel.

Tebrikler Erkut CAN Yorumun En Kısa Sürede Cevaplanacaktır.
Cevap
avatar
ADMİN
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz