Blogger Seo Uyumlu 5 En Yeni Premium Türkçe Tema İndir

Blog sayfamda şablonlar hakkında paylaşım yaparken genelde benim özelleştirdiğim temaları yayınlamayı tercih ediyorum. Ancak, bu çok fazla zamanımı aldığı için, artık yorucu geliyor. Hepsini ayrı ayrı düzelt, ayrı ayrı türkçeleştir falan derken, 1 temayı sizlere ulaştırmak neredeyse 1 günümü alıyor. Bu yüzden, yine aynı kalitede, seo açısından oldukça yararlı olan profesyonel blogger temaları sunuyorum.

Minimalia blogger magazine theme





Minimal tasarımı ile oldukça kullanışlı bir tema. Eğer bir haber sitesi ya da portalı yayınlamak istiyorsanız bu konuda tüm beklentilerinizi karşılayacak şekilde dizayn edilmiş. Bununla birlikte dergi gibi basılı yayın organlarına özel olarak da tasarlayabilirsiniz. %100 seo uyumlu bir şablondur.

Munchy blogger magazine and news template


blogger seo munchy theme


Yukarıdaki temadan daha kullanışlı olan ve çok daha profesyonel bir tema Munchy. Latest News bölümünün hemen altında yer alan 4 adet manşet haber bölümü benim çok hoşuma gitti. Tam anlamıyla bir "moda, alışveriş, kozmetik, magazin" sitesi kurabileceğiniz bir şablon. Tabi, bu temayı yükledikten sonra artık bir blog olmaktan çıkıp, gerçek anlamda bir web sitesi sahibi olacaksınız. Ona göre, profesyonelliğinizi konuşturmanız gerekiyor.

Blogger personal blog theme Simple Snipe


personal blog theme for blogger


Kişisel blog teması arayanlar için bence hem kullanışlı hem de görsel açıdan zengin bir şablon. Renklerin sadeliği beni cezbetti. Yazıların sağ tarafına sıralanan "yazı altı bilgisi" farklılık katmış. Kişisel yaşantılarınızı anlattığınız bir blog için oldukça ideal. 

Colorful theme for personal blogger


free theme for blogger


Üst menüsündeki her butonun renkli olduğu bir şablon aramıştım bir zamanlar. Sanırım bir kadın blogu kurmaya çalışıyordum. Bu denk gelmişti, arşivimde saklı kalmış. Bugün bulup çıkardım. Ücretsiz kişisel blogger teması arayanlar için, hem seo uyumlu hem de web 2.0 tabanlı güzel bir tema.

Perk misty blogger free magazine theme


blogger themes


İşte, benim çok sevdiğim ve bir gün mutlaka kullanmak istediğim şablonlardan biri. Google son zamanlarda yaptığı güncellemerle aynen bu şekilde bir tasarım istiyor. Bütün seo çalışmaları tamamlanmış, kısa sürede yükselmenizi kolaylaştıracak bir şablon. Kişisel blogunuz, magazin siteniz, ev-dekorasyon blogunuz için kullanabilirsiniz.

1 yorum:

Yorum Yapmak İçin Tıkla yorum
29 Şubat 2016 11:23 ×

minimalia güzelmiş. anasayfada görünen etikete göre içerik gösterimini nasıl yapıyoruz? pekçok temada görüyorum ama nasıl yapıldığını bulamadım.

Tebrikler Bilgilendiren Haberler Yorumun En Kısa Sürede Cevaplanacaktır.
Cevap
avatar
ADMİN
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz