The Walking Dead - Ekibin yeni üyesi: Tara!

Oyuncu Alanna Masterson, The Walking Dead kadrosuna 4. sezonda katılan Tara’yı canlandırıyor! Masterson, bu yeni karakteri, zombi kıyametinde aşkı bulmayı ve ekibin yeni üyesi olmayı anlattı. Onu biraz daha yakından tanımalıyız!


Bu sezonda setteki yeni karakterlerden biri de sensin. Yeni karakterleri başlangıçta nasıl bir süreç bekliyor? Lütfen dürüst ol.


Bir düşüneyim... Setteki ilk günümde doğruca makyaj karavanına gidip “Hey, tüm bu zombileri nasıl yaptığınızı öğrenmek istiyorum” demiştim. Uzun süredir dizinin hayranıydım ve bu yüzden yaptığım ilk şey bu oldu. Zombilere makyajları yapılırken izledim. Burada herkes harika! Eline bir silah verip seni tam sahnenin ortasına atıyorlar. Neyse ki çok fazla “Call of Duty” oynadığım için rolüme yabancılık çekmedim.


Tara ve kız kardeşini ilk kez Vali’yi evlerine aldıklarında görmüştük - hiç bir otostopçu ya da yabancıyı evine aldın mı?


Muhtemelen benim ve erkek kardeşimin her arkadaşı evimizde bir süre yaşamıştır. Bir nevi yetimhane gibiydik. Gerçekten tanıdığım herkes belli bir süre annemin evinde yaşadı. Şükran Günü ve Yılbaşı zamanlarında sadece aile değil tam 80 kişilik bir kalabalık oluruz.


Zombilerle yan yana olmakla onları televizyondan izlemek arasında ne gibi farklar var?


Kesinlike çok korkunçlar! Setteki ilk günümde yemekhaneye gittiğimde hepsi yemek yiyordu. Yakınlaştıkça daha korkunç görünüyorlar. Makyajlarını bozmadan yemek yemeye çalışıyorlar. Sonraysa onlarla sahneniz oluyor ve siz koşturuyorsunuz. Korkmamanız mümkün değil çünkü peşinizde 70 adet zombi var!


Tara rolünü kabul ederken Tara’yla ilgili seni çeken neydi?


Aslında karakterimle ilgili pek bir şey bilmiyordum. Tek bildiğim bir ailemin olduğu, eş cinsel olduğum ve de, bence her zaman harika olan, kolay lokma olmamasıydı. Gizlilik konusunda çok sıkılar böylece her zaman tetikte oluyorsunuz. Sert bir karakter çıkmasına sevindim. Kendim, dört ağabeyimle birlikte baya zorlu bir çevrede büyüdüm. Tara’nın Daryl gibi arbaleti ya da Michonne gibi katanası olmasa da kendince bir sertliği var. Vali’yle ilk tanıştığında ona hemen aldanmamıştı.


Evet doğru, başlarda çok temkinliydi! Sen de öyle misindir?


Evet, kesinlikle. Sert bir kabuğum var. Ama öte yandan da tam bir çocuğum. Her filmde ağlarım. Duygusal reklamlarda ağlarım. Ev yenileme programlarındaysa hıçkırarak ağlarım!


Rolünün bir parçası olan ekrandaki romantizmi benimsemiş miydin?


Kesinlikle! Nihayet dizide eş cinsel bir karakter var ve çok heyecanlıyım! Kız arkadaşımla tanıştım ve o da harika biri. Bana göre karşı cinsime aşık olmakla bir farkı yok. Diziyi izlerken biraz da aşk hikayesi görmek isityorsunuz ki elinizde savaştığınız bir şey olsun. İzleyiciler iki kişinin aşkını her zaman destekler bu ister Glenn ve Maggie olsun ister başkaları.


Sen de çocukken oyunculuk yapmıştın: dizideki çocuk oyunculara tavsiyelerin oldu mu hiç?


Yeğenimi oynayan Meyrick Murphy’yi gerçekten tanıma fırsatım oldu ve o muhteşem biri. Kelimenin tam anlamıyla 9 yaşında bir yetişkin. Çocuk oyuncuları normal ve harika yapan şeyse aileleridir. Ben setteyken tüm erkek kardeşlerim zaten oyuncuydu ve annem hiçbir şeyi kaçırmamamı sağladı.


Sette karakterine odaklanmak için neler yapıyorsun?


Çok fazla rap müzik dinliyorum. Rap müzik seviyorum, mesela Eminem ve Beastie Boys. Setten başkasıyla konuşursanız benim şapşal olduğumu söyleyebilir. Çünkü şakalar yaparak koşturup duruyorum. Setten ayrıldığımdaysa büyük bir huzur ve sükunet içerisinde kalıyorlar – Alanna gitmiş! Sette epey eğlenceliyim. Ciddi oturmam, delirmem sadece etrafımdaki insanlar mutlu olsun isterim.
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz