Asemira Cover - Youtube

Selamlar Ben Asemira;
Yeni Türkçe müzik akustik cover şarkılar asemira youtube kanalımda... Amatör besteci söz yazarı ve şarkıcıyım. Youtube kanalımda gitar ile her hafta yeni bir hit şarkı coverlıyorum. Hit, trend, akım, çok dinlenen, hit şarkılar, damar, azerice, canlı performans, türkçe pop, karadeniz, türkü en çok dinlenen türkçe şarkıları takip edenler için her hafta yeni şarkılar keşfedecekleri güzel bir müzik cover kanalı oluşturmaya çalışmaktayım. Sende bana şarkı tavsiye ederek destek olabilirsin ! Sesime uygun yada güzel söyleyeceğimi düşündüğün şarkıları youtube asemira en yeni paylaşım videosunun altına yorum olarak yazabilirsiniz ! Müziği önce kendim için yapıyorum ticari bir kaygı taşımaksızın bir zamanlar bende vardım ve güzel şeyler bıraktım diyebilmek için çabalıyorum.. Ankara'da ki ev stüdyomda çalışmalarımı sürdürüyorum..

https://www.youtube.com/user/MrAsemira/

Anahtar Kelimeler :  asemira, türkçe, müzik, cover, akustik, canlı performans, hit, çok dinlenen, amatör müzik , 2019, türkçe cover, hit, en hit, turca musica, musiqi, türkçe müzik



Asemira Cover - Youtube 
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz