Samsung ve Google Yollarını Ayırdı Mı ?

Dev akıllı telefon üreticisi ile Android işletim sistemine sahip Google yollarını ayırdı mı ? Koreli akıllı telefon şirketi Samsung,Androidli cepler olmadan önce her seferinde Nokia'ya yenik düşmüş,listede büyük farkla gerilerden dolaşmaktaydı ancak yeni android işletim sistemli cepleri ile dünyada en çok kullanan telefonların birincisi olmuştu.(Nokia'yı küçük bir farkla yenerek)Zaten Nokia'nın Symbian işletim sistemini bırakıp Windows Phone ile çalışmasının önemli bir nedeni olduğunu düşünüyorum.Samsung şu son sıralarda Windows Phone'a merak salıp yeni ATIV serisini yayınlamıştı ve kullanıcıların aklında şüphe uyandırmıştı;Acaba Samsung artık Android ile ilişkisini kesti mi? diye. Ancak ben sanmıyorum.Samsung,Android sayesinde yükseklere ulaştı ve eğer iki şirket ayrılırsa geliştirilen ceplerin mükemmel satacağına inanmıyorum.

Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz