CS 1.6 Ve 1.5 Uyumlu Wall Hack 4.33.4

Counter Strike için CD (Cheating Death) gerektiren sunucularda hile yapılmasını sağlayan cs wall hack programı.

CS Wall Kullanımı: CS Wall Kack programını kullanmak için önce indirdiğiniz dosyayı arşivden çıkartın ve cdhack.exe dosyasına çift tıklayarak cs wall hack programını çalıştırın. CS wall hack hilesini etkinleştirmek için klavyenizdeki "end" tuşuna basmalısınız. Öldüğünüz zaman cs wall hack hilesi devre dışı olacaktır. CS wall hack'i yeniden etkinleştirmek için her öldüğünüzde "end" tuşuna basmanız gerekmektedir.


Wall Hack, sXe kullanılan sunucularda işe yaramayabilir... Sadece CD (Cheating Death) gerektiren sunucularda ya da anti-hile yazılımı bulunmayan sunucularda işe yarar.

CS wall hack 2012 sürümü eklenmiştir.

Rar Şifresi : www.ecmedya.blogspot.com

8 yorum

Yorum Yapmak İçin Tıkla yorum
Adsız
25 Kasım 2015 22:24 ×

kardes calışmıyo cdhack.exe calıstırdım sonra oyuna girdim botlarlada denedim end tusunu internetlıde ent dusu gecmeyen serverlerde denedım lutfen yardımcı olun yani

Cevap
avatar
ADMİN
21 Aralık 2015 04:34 ×

end tusu deılpgdown lan

Cevap
avatar
ADMİN
Adsız
21 Aralık 2015 13:40 ×

kardeş basınca eror could not find dll hatası veriyor neden

Cevap
avatar
ADMİN
20 Ocak 2016 11:13 ×

şifre ne kardes

Cevap
avatar
ADMİN
23 Ocak 2016 03:17 ×

ya programı açıyorum başlat diyor yükle falan demiyor sonra oyuna giriyorum adamları duvar arkasındanda göremiyorum headshot da atamıyorum ne yapmam lazım

Cevap
avatar
ADMİN
23 Ocak 2016 03:18 ×

ya programı açıyorum başlat diyor yükle falan demiyor sonra oyuna giriyorum adamları duvar arkasındanda göremiyorum headshot da atamıyorum ne yapmam lazım

Cevap
avatar
ADMİN
6 Şubat 2016 04:12 ×

Abi İndirme Yeri Felan Yok.Sadece Başlat Var.Başlata Basıyom Oyuna Giriyom ende Basıyom Olmuyo.Nütfen Yardım Et Kardeş.Nasıl Çalıştırcaz.Hangisinde Çalışır.CsDuragındamı.OyunYöneticisindemi Çalışır.

Cevap
avatar
ADMİN
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz