Bilal Ateş - Babam Kıymet Bilmeyenler İçin - Harika Parça!


- Bilal Ateş Music - Resmi Kanalın Tüm Hakları Saklıdır..
Videoların Kopyalanması ve Başka Hesaba Yüklenmesi Yasaktır.
► Youtube Kanalımıza Abone Olun: https://goo.gl/fF16gG
► Sosyal Medya Hesaplarımız:
Facebook : https://goo.gl/kFndqC

Söz: Bilal Ateş
Müzik: Tolga Güvenç Beatz
Mix Düzenleme : Ateş Productions
Şarkı Sözleri 
Gidişinle Boynum Bükük Geziyorum Hep Babam
Yetim Dediler Yetmediler Yetiş Gel Babam
Kerbela Gibi Toprak Kokar Cennet Kokar 
Bak 18 Oldum Kıyametler Koptu Yalnızım
Hayat Yolunda Yollarımda Başımda Olmadıkca
Savruldum Dört Bir Yana Gözlerimde Dolunca 
Kaçardım Görmesin Kimse Dimdik Ayaktayım
İçimde Özlemin Zamanı Geri Alsam
Ben Çocuk Kalsam Sen Yanımda Olsan 
Ellerimden Tutsan Kendimi Güvende Hissetsem
Hislerimden Yol Oluşturdum Yanına Gelmek İçin
İçim İçimi Yedi Son Bir Kez Görmek İçin 
Kıymet Bilmedik Bilmiyoruz Zamanı Geçmeden
Sarıl Babana Sımsıkı Güzel Günler Geçmeden
Dağ Dedim Çınar Dedim Tutundum Sımsıkı 
Rabbim Aldı Erken Neden Kaydım Düştüm Yerlere
Kalkamadım Be Baba Kaldıranım Olmadı
Son Bakışın Aklımda Parçalandı Kanadım
Kanadı Kan Aktı Masum Bakan Gözlerimden
Feryatlar Çığlıklar İmam Geldi En Başa 
Mecalim Yok Ama Geçtim İşte Ön Safa
Çok Kötü Bir Gün Yıkık Dökük Bir Beden
Senden Sonra Olmadı Seninle Öldüm Zaten
Yorgun Düştüm Bitkinim Al yanına Beni de -Şiir- 
Babam Ani Oldu Gidişin Fani Dünyada 
Dağ Gibi Babam Tek Kaldım Yetmediler Savruldum Paramparça Oldu Kalbim Özlemin Hayatla Mücadelem Yordu Oğlunu Merak Etme be Babam Aldığım Tüm Parayı Anneme Veriyorum Onlara Bakıyorum Gözün Arkada Kalmasın Tez Gel Babam Koş Gel Babam Tut Elimden Haydi Kalk Aslan Yıkılma Yıkılma Kalk Aslanım De Gel Be Babam Gel be Babam



1 yorum:

Yorum Yapmak İçin Tıkla yorum
Adsız
15 Nisan 2016 02:14 ×

harika

Tebrikler Adsız Yorumun En Kısa Sürede Cevaplanacaktır.
Cevap
avatar
ADMİN
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz