Parti Dükkanım

Gün içinde saatlerce yoğun stres altında çalışıyoruz. Her işin de kendine ait bir zorluğu vardır. Yalnız çalışanlar değil öğrenciler, emekli teyzeler, emekli amcalar, dedeler, nineler herkes sebebi farklı şeylerde olsa aynı yerde buluşurlar. O yer neresi diye merak edenler aslında kendileri de aynı yerdedirler. Çünkü dünyaya gelen her birey artık bir sorumluluk almış demektir ve bu yaşam sorumluluğu insanları strese sokar bize hayatın güzelliğini unutturur. Bundan kurtulmak elbette mümkündür herkesin güzel anları elbette vardır. Ancak bunun farkına varıp o anları yaşamak oluşturmak yine bizlerin elindedir.

            Çeşitli organizasyonlar düzenleyip bir araya gelerek biraz olsun hayatın stresinden uzaklaşabilirsiniz. Evet, partiler bu tür organizasyonlar için çok güzel bir fırsattır. Parti Malzemeleri alıp bir mekan tutarak ya da eviniz olur, evinizin bir odası olur istediğiniz yeri kafanıza göre süsleyerek bir parti düzenleyebilir ve o günün hatta haftanın stresini üstünüzden atabilirsiniz.
  Verdiğiniz partinin konusuna göre doğum günü partisi olur, yılbaşı partisi olur, bekarlığa veda partisi olur, sevgililer günü partisi olur, baby shower parti olur herhangi bir kutlama partisi olur ya da konusu olmaz kendinizi eğlendirmek için bir parti yapmak istemiş olabilirsiniz. Ancak konuya uygun Parti Malzemeleri seçmek düzenlediğiniz partinin devasalığını artırır. Partinin konseptine uygun bastıracağınız afişlerden konfetilere kullanacağınız balonlardan maskelere her çeşit Parti Malzemeleri düzenlediğiniz organizasyonun şıklığını ve verdiğiniz önemin davetlilerce anlaşılmasını sağlar. Üstelik bu malzemeleri birçok farklı çeşit arasından istediğiniz şekilde seçmek sizin göz zevkinize ve partinin konseptine kalmıştır. Partiniz ne kadar büyük olursa olsun bu malzemeler için ödeyeceğiniz miktar daima küçük kalacaktır. Çok eğlenceli ve çok uygun fiyatlarla istediğiniz her türlü malzemeyi bulabilirsiniz.
  
            Mumlar, konfetiler, maskeler, gözlükler, taçlar, çeşit çeşit şapkalar, konsepte uygun konuşma balonları, yine konsepte uygun rozetler gibi aklınıza gelen gelmeyen birçok parti malzemesi bulunmaktadır. Aslında tek yapılması gereken ev, iş, okul hayatından biraz başınızı kaldırıp uygun zaman içinde bir parti düzenleme kararı almak. Bu partiyi düzenlemek için de parti malzemelerinden fazlasıyla edinip kullanacağınız malzemelerle güzel bir ortam hazırlayıp ailenizi arkadaşlarınızı akrabalarınızı partinize davet ederek dünya telaşesinden uzaklaşıp keyifli dakikalar geçirmek.


Web ADRESİMİZ : www.partidukkanim.com

5 yorum

Yorum Yapmak İçin Tıkla yorum
Adsız
7 Mart 2016 22:51 ×

oğlumun 1 yaş doğum günü süslerini ve parti malzemelerini parti dükkanımdan aldım.. kaliteli ve uygun ürünler.. hızlı kargo'nun tek adresi. çok memnun kaldım herkese öneririm.

Cevap
avatar
ADMİN
Adsız
7 Mart 2016 23:05 ×

eşime evlilik yıldönümünde ne yapsam diye düşünüyordum.parti dükkanım mağazasını internetten buldum ve yakınlık sebebiyle oraya gittim. öncelikle güler yüzlü personeli Yasir Bey karşıladı. Her konuda bana yardımcı oldu. Ürün çeşitliliği olan yardımsever kaliteli ve uygun ürünler mevcuttur. Partilerinizi , özel anlarınızı güzel kılmak için en doğru yer bence.
zeynep...

Cevap
avatar
ADMİN
Adsız
7 Mart 2016 23:24 ×

ben tarık... eşime süpriz yapmak istedim.şans eseri araştırırken parti dükkanıma internette denk geldim. Ferhat Bey telefonda bana bayağı yardımcı oldu. Erzuruma kısa sürede istediğim ürünler geldi. Çok memnun kaldım.

Cevap
avatar
ADMİN
8 Mart 2016 01:14 ×

Ben Berna... Parti dükkanım sayfasını kızımın doğum günü partisini hazırlamak için araştırırken buldum. Diğer firmalara göre hem çok uygun fiyatları, hemde bol çeşitli. Aynı zamanda da sipariş verdim ertesi gün elime ulaştı çok şaşırdım... Paketleme öyle güzel hazırlanmış ki bayıldım. Parti dükkanım ekibine çok teşekkür ederim. Doğum günü hazırlığı yapacak herkese şiddetle tavsiye diyorum...

Cevap
avatar
ADMİN
21 Ağustos 2018 11:36 ×

Harika bir paylaşım teşekkürler

Cevap
avatar
ADMİN
Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz