Facebook Beğendirme Sitesi

Facebook Beğendirme Sitesi Açtık !

Merhaba arkadaşlar, sizlere hizmet olarak Facebook Beğendirme Sitesi açmış bulunmaktayız. Açılış tarihi 21.09.2014 olarak belirlenmiştir. Aklıma nerden geldi anlatayım. Rastgele facebook’ta geziniyordum bir arkadaşımız Facebook Beğendirme Sitesi bilen varmı diye durum paylaşmış. Bende arkadaşımın ihtiyacı olduğunu anladım ve googleden araştırmaya başladım ve bulamadım. Bu problemin çözümünü araştırdım ve kendi kendime ” Benim sitem olsun, ben hizmet vereyim ” dedim ve sizler için beğendirme sitemi açmış bulunmaktayım. İlk gün olmasına rağmen +100 beğeni veriyordu maşallah çevremiz çok geniş 2.gün olmasısna rağmen günden güne büyüyen bir Beğendirme Sitesi açtık şuan durumlara +300 beğenigeliyor ilerleyen zamanlarda +1000 gelmesini bekliyorum. Scripti degişmeyi planlıyorum ve hostumu elimden geldiği kadar büyütmeye çalışacağım. Çünkü aşırı yoğunluktan dolayı bazen ” Veritabanı Hatası ” problemi oluşuyor. Çok yakında türkiyenin en büyük beğeni sitesi olmayı planlıyoruz. Tabi sizler sayesin’de. Yakında liste alım işlemleri başlatacağız. Bu liste nedir ondan bahsedeyim. Liste facebook abone hilesi‘di. Listeye alındıktan sonra 48 saat içinde ne kadar liste üyesi var ise o kadar abone gelir, Benim kuracağım listede + 30 bin takipçi olacaktır. Çok konuştum ya :)) Hizmet vermeye devam.

Sitemize gitmek için buraya tıklayınız

Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz