Derya Eğitim | Okul Öncesi ve Sonrası Takviye Edici Kurslar


Özel Ders


Yirmi beş yıldır turizm ve taşımacılık sektöründe başarıyla hizmet veren, Turizm Seyahat Acentesi DTR Derya Ltd. Şti., kurucularından öğretim görevlisi Doç. Dr. Sabahattin ÇELİK, akademik hayattaki eğitim ve tecrübelerini kaliteli bir eğitim kurumu çatısı altında öğrencilerine aktarmak istemiş ve 2016 yılında Derya Eğitim Ltd. Şti. şirketini kurmuştur. Derya Eğitim, kurumsal yönetim ve koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesiyle hizmet veren; eğitim hizmeti faaliyetlerini çağdaş eğitim, veli memnuniyeti ve ekonomiklik ilkeleriyle yürütmektedir.

Derya Eğitim, tüm eğitim kademeleri ve tüm derslerden özel ders, özel matematik dersiözel İngilizce dersi, İngilizce kursu, mental aritmetik kursu, , LGS-YKS hazırlık kursu, satranç ve enstrüman kursu, hızlı okuma kursu ve pedagojik danışmanlık hizmetleri verilmektedir.

Anahtar Kelimeler : özel ders, matematik özel ders, ingilizce özel ders


Derya Eğitim | Okul Öncesi ve Sonrası Takviye Edici Kurslar


Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz