Ses Özel Eğitim - Ankara

Ses Özel Eğitim tam ve kalıcı sonuçlar almaya devam ediyor. Dikkat Eksikliği, Hiperaktivite, Öğrenme Güçlüğü, Disleksi, Dil ve Ses Bilimleri, Okul Akademik Başarısı üzerine bütünsel yöntemlerle yoğunlaşmış yenilikçi özel eğitim pilot uygulaması Ankara’da T.C. MEB Ses Özel Eğitim bünyesinde gerçekleştirilmiştir ve uygulanmasına devam edilmektedir.  Ankara özel eğitim alanında yenilikçi metotlarla buluşuyor. Ses Özel Eğitim kadrosunun 1995 yılından itibaren Çayyolu Ümitköy’de, kendi akademilerindeki ve okullarındaki, sonrasında Ankara’nın diğer bölgelerindeki öğrenme yöntemleri odaklı eğitim uygulamalarından ve araştırmalarından alınan veriler metotların bugünkü haline gelmesinde büyük pay sahibidir. Özellikle Ankara’da büyük yankı uyandıran metotlar, temelini oluşturan bütünsel yaklaşımda, beyin gelişim programları üretirken nörobilim, psikololoji, sanat, sosyoloji, eğitim ve pedagoji alanlarında bağlantılar kurarak ilerler. Ankara disleksi derneklerinden Modernize Metotlar Derneği Disleksi Birimi projenin tanılı öğrenciler için gelişiminde büyük rol oynamıştır. Öğrenme Güçlüğü, Dikkat Eksikiği gibi farklı birimlerle fikir alışverişi sürekli tutulmuş ilgili uzmanlar koordinasyon halinde çalışmıştır. Genellikle Dikkat eksikliğinin hiperaktiviteyle birlikte seyretmesi nedeniyle Ankarahiperaktivite dernekleriyle veri paylaşımı yapıldıktan sonra Modernize Metotlar Derneği Hiperaktivite Birimi yenilikçi eğitim metotlarını bu tanıdaki öğrenciler için de geliştirmeye başlamıştır. Sonuç olarak 3-21 yaş arası, alanda, aileleri zaman içerisinde tecrübe ederek bilinçli hale gelmiş veya araştırmacı, irdeleyici yapıları sayesinde erkenden bilinçli hale gelmiş bireylerden oluşan bir öğrenci profili ortaya çıkmıştır.


Ses Özel Eğitim - Ankara




Yorum Attığınız İçin Teşekkür Ederiz